top of page
Winkelen en bestellen
Kan ik specifieke monsters bij mijn bestelling ontvangen?
Wij begrijpen dat u graag monsters wilt ontvangen van de producten waarin u geïnteresseerd bent. Helaas hebben we niet van elk artikel monsters beschikbaar.
Ons magazijn werkt met voorverpakte geschenktassen, waarin alle gratis geschenken zitten die aan uw bestelling zijn toegevoegd.
Daarom kunnen wij niet voldoen aan specifieke verzoeken voor monsters of gezichtsmaskers.
Ik ben vergeten mijn welkomstkortingscode te gebruiken. Kan ik deze handmatig toepassen?
Wij kunnen uw welkomstkortingscode niet handmatig toepassen.
U kunt de code echter nog steeds gebruiken voor uw volgende bestelling, zolang deze nog niet is ingewisseld.
Mijn creditcardbetaling is geweigerd, maar er staat nog steeds een bedrag op mijn kaart gereserveerd. Hoe kan ik dit oplossen?
Geweigerde transacties verdwijnen doorgaans binnen 3 werkdagen van uw creditcard.
Als de betaling na deze periode nog steeds zichtbaar is, neem dan contact op met onze klantenservice.
bottom of page
